جدید ترینها با جبهه متحد دانشجویی در کانادا


با درود
به وبلاگ جبهه متحد دانشجویی در کانادا خوش آمدید .

به امید فردای روشن برای میهن عزیزمان ایران


۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

نمایشی متفاوت و زیبا در تورنتو در دفاع از آزادی زنان در ایران


گروه هنری پردیس و مرکز بین المللی حقوق بشر تقدیم می کنند

"طنین ترانه های آزادی زن" 

آفرینشی بر روی صحنۀ مرکز هنرهای نمایشی ریچموند هیل

جمعه 22 اپریل ساعت 8 پس از نیمروز

کارگردان: گلوریا یزدانی
مورد حمایت جبهه متحد دانشجویی در کانادا




در پهنه ای چون ایران، جایی که حقوق بشر هیچگونه معنا و مفهومی ندارد، جایی که مردم بخاطر بازپس گیری حقوق اولیه و طبیعی خود مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند، برای زنان لازم می شود از راههایی سوای آنچه در دنیا قابل تصور و قابل اجراست دست به چالش بزنند.

این اثر از روشهای مختلفی چون رقص، چکامه، آواز، دکلمه و نقل داستان برای نشان دادن افقها، دیدگاهها و بخش های زندگی روزمره قهرمان خود، نرگس سود می جوید و می گشاید که چطور یک فرهنگ، نسل به نسل به سویی سوق داده می شود که به حقوق زنان به عنوان بخشی از جامعۀ انسانی با بی تفاوتی بنگرد.

این اثر در دفاع از زنان ایرانی بیان می کند که آنها بعنوان نیمی از جامعۀ بشری، در تمام حقوق اولیه و طبیعی خود با مردان برابرند


برای تهیه بلیط لطفا با شماره تلفن 6477785771  تماس حاصل کنید

In a country like Iran, where human rights has no meaning whatsoever, and where people are being persecuted on a daily basis, women struggle in ways unimaginable by the rest of the world.

Different theatrical modes such as dance, song, poetry, dialogue and story-telling are used to show the different aspects and episodes in the life of the play's central character, Narges. It also depicts how the culture is accustomed to raising generation after generation of people who disregard a woman’s identity as a human being!

The play makes a statement in defence of Iranian women as human beings equal to men in every right and privilege!

For tickets call 6477785771 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر