جدید ترینها با جبهه متحد دانشجویی در کانادا


با درود
به وبلاگ جبهه متحد دانشجویی در کانادا خوش آمدید .

به امید فردای روشن برای میهن عزیزمان ایران


۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

تجمع اعتراضی در تورنتو برای تحریم انتخابات فرمایشی و آزادی زندانیان سیاسی


انتخابات فرمایشی نه!
انتخابات آزاد آری!

در حالیکه به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور عزیزمان ایران نزدیک می شویم؛ وضعیت حقوق بشر در ایران روز به روز وخیم تر می شود. بسیاری از زندانیان سیاسی در وضعیت بسیار ناگواری به سر می برند و سایه مرگ و اعدام بالای سر تنی چند از آنان سنگینی می کند. نظام جمهوری اسلامی نیز با ماجراجویی‌های گسترده، بی اعتنایی کامل به قوانین بین‌المللی و صدور تروریسم به نقاط مختلف جهان و تهدید امنیت جهانی و همچنین از سویی دیگر با مدیریت ناکار‌آمد خود شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را بر هموطنان‌مان در داخل کشور تنگ‌تر کرده است.

در چنین شرایطی و درحالیکه مردم آگاه ایران تصمیم گرفته اند تا انتخابات فرمایشی پیش‌رو را تحریم کنند و در روز انتخابات از خانه های خود بیرون نروند؛ ما ایرانیان خارج ازکشور نباید سکوت کنیم.
بیایید بکوشیم تا هم‌صدا با مردم ایران به انتخابات فرمایشی نه بگوییم و خواهان برگزاری انتخاباتی آزاد شویم. همچنین نباید زندانیان سیاسی را که از پشت میله ها و دیوارهای زندان خواستار تحریم انتخابات شده‌اند فراموش کنیم و از هیچ کوششی برای آزادی هرچه سریع‌تر ایشان دریغ کنیم.

ما جمعی از ایرانیان ساکن شهر تورنتو در کانادا همراه و همگام با مردم داخل کشور به انتصابات نه می گوییم، انتخابات فرمایشی را محکوم می کنیم و خواستار آزادی همه زندانیان سیاسی هستیم. به این منظور روز پنجشنبه اول مارس 2012، برابر با یازده اسفند 1390، از ساعت 6 تا 7:30 بعدازظهر، در میدان مل‌لستمن گردهم می‌آییم تا یک‌صدا حمایت خود را از مردم آزادیخواه و زندانیان سیاسی اعلام کنیم

حمایت کنندگان: اتحاد جمهوری خواهان تورنتو، اتحاد برای پیشبرد سکولار دموکراسی در ایران- تورنتو، جبهه متحد دانشجویی در تورنتو، دفتر برون مرزی "کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی"، کانون اندیشه،گفتگو و حقوق بشر در ایران، کمیته همبستگی با ملت ایران، مرکز بین المللی حقوق بشر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر