جدید ترینها با جبهه متحد دانشجویی در کانادا


با درود
به وبلاگ جبهه متحد دانشجویی در کانادا خوش آمدید .

به امید فردای روشن برای میهن عزیزمان ایران


۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

فراخوان برای حمایت از " 12 زندانی ِ در اعتصاب غذا" در شهر تورنتو


جبهه متحد دانشجویی در کانادا: جمعی از فعالین دانشجویی و مطبوعاتی در تورنتو با انتشار فراخوانی از ایرانیان ساکت تورنتو درخواست کردند تا در تجمعی که برای حمایت از زندانیان سیاسی اعتصابی انجام می گیرد شرکت کنند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است: هاله سحابی را در مراسم ختم پدرش شهید کردند. هدی صابر نیز در اعتراض به کشته شدن هاله لب از خوردن فروبست تا آنکه پس از ضرب و شتم توسط مسؤولان زندان او هم به شهادت رسید. از انجام هیچ شرمی دریغ نکرده اند. دوازده نفر از آزادگان دربند میهنمان چند روزی است که جانشان را به کف دست گرفته اند و اعتصاب غذای نامحدودی را آغار کرده اند. اعتصاب غذا فاجعه ایست که لحظه لحظه و ذره ذره تن را می سوزاند.بهمن احمدی امویی، حسن اسدی زیدآبادی، مهدی کریمیان اقبال، عماد بهاور، قربان بهزادیان نژاد، محمد داوری، امیرخسرو دلیرثانی، فیض الله عرب سرخی، ابوالفضل قدیانی، محمد جواد مظفر، محمدرضا مقیسه و عبدالله مومنی همچون شمع می سوزند تا ثابت کنند که هنوز شرافت زنده است. با گذشت هر ساعت یک قدم به مرگ نزدیک تر می شوند. مخاطب این اعتصاب غذا بیش از هر چیز وجدان های ایرانیان در گوشه و کنار عالم است.

 ما جمعی از فعالین حقوق بشری و جمعی از دانشجویان دانشگاه های: رایرسون، یورک، تورنتو با حمایت جبهه متحد دانشجویی کانادا و انجمن ایرانی حقوق بشر دانشگاه یورک از شما ایرانیان مقیم تورنتو و سایر مردم می خواهیم تا ازساعت 6 تا 7 و نیم عصر روز جمعه مورخ 25 جون( 3تیر) با جمع شدن در میدان دان داسضمن همبستگی با این عزیزان از جان گذشته و اعلام حمایت از خواسته های به حقشان ندایاعتراضی مردم کشورمان باشیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر