جدید ترینها با جبهه متحد دانشجویی در کانادا


با درود
به وبلاگ جبهه متحد دانشجویی در کانادا خوش آمدید .

به امید فردای روشن برای میهن عزیزمان ایران


۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

گردهمایی باشکوه ایرانیان کانادا در اول اسفند


Rally in Toronto on Sunday Feb. 20 in support of Iranian uprising for human rights and democracy organized by student and young activists in Toronto.


جبهه متحد دانشجویی در کانادا: بیش از یک هزار نفر از ایرانیان ساکن تورنتو از گرایش های مختلف، همزمان با مردم ایران و دیگر نقاط دنیا ، امروز یکشنبه از ساعت 13 در میدان مل لستمن این شهر دور هم جمع شدند و با برگزاری مراسم باشکوهی به حمایت و پشتیبانی از مبارزات مردم ایران و زندانیان سیاسی برخواستند.

 این تجمع با کوشش جوانان و دانشجویان شهر و حمایت ایرانیان کانادا در شهر تورنتو به برنامه ای باشکوه تبدیل شد که در آن حضور اکثر طیف ها و جریان های سیاسی و اجتماعی گسترده بود. همچنین حضور زندانیان سیاسی و فعالان سیاسی سابق در این برنامه گسترده بود.

بر اساس گزارش جبهه متحد دانشجویی در کانادا، در گردهمایی ایرانیان ساکن تورنتو خواسته های مردم ایران با پخش سرود و ترانه های سیاسی و سر دادن شعار مورد حمایت قرار گرفت و تجمع کنندگان بارها با زمزمه و تکرار آهنگ ها و شعارها انزجار و تنفر خود را از رفتار سرکوبگرانه جمهوری اسلامی نشان دادند.


حسن زارع زاده اردشیر از سخنگویان سابق جنبش دانشجویی در ایران و سرپرست کمیته دفاع از زندانیان سیاسی که در تورنتو به سر می برد، به واحد خبری جبهه متحد دانشجویی در مورد تجمع امروز گفت : ما خوشحالیم که ایرانیان اینچنین با حضور گسترده در گردهمایی ها از مبارزات داخل حمایت می کنند. این حضورهای گسترده در داخل و خارج نشان می دهد که تلاش رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی در سرکوب جنبش آزادیخواهانه مردم ایران ناکام مانده است.

این برنامه با کوشش، برنامه ریزی و حمایت نهادهای مانند دانشجویان و جوانان فعال دانشگاههای تورنتو، جبهه متحد دانشجویی، کمیته همبستگی، دمکراسی و حقوق بشر برای ایران و نشریه شهروند ممکن شد.

جبهه متحد دانشجویی - کانادا





































۱ نظر:

  1. تظاهرات بسیار با شکوهی بوده است
    درود بر شما عزیزان
    به امید آزادی

    پاسخحذف